خبرهای داغ:
  ملکی پور عنوان کرد: اجرای برنامه‌های ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای شهر قزوین و طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اولویت کاری فرمانداری قزوین است.
کد خبر: ۹۵۸۳۹۴۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

قزوین_ به گزارش بسیج، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دیدار با فرماندار قزوین که به همراه محمدرضا شکوهی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان و اکبر کشاورز نجفی رئیس بنیاد شهرستان قزوین صورت گرفت بیان کرد: مرمت و ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین از مهمترین نیازهای خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی افزود: مسئولان استانی باید در این ساماندهی هر کاری که از دست‌شان بر می‌آید انجام دهند تا بتوانند رضایت واقعی والدین و بازماندگان شهدا را به دست آورند.

اسمعیلی با اشاره به اینکه گلزارهای شهدای استان قزوین یک بار ساماندهی شده‌اند، گفت: بعد از این ساماندهی مسئولیت حفظ و حراست از گلزارهای شهدا بر عهده شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها گذاشته شده، لذا باید در این راستا وظایف محوله خودشان را به خوبی انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به نامگذاری معابر اصلی و فرعی به نام شهدا افزود: برخی از نامگذاری این معابر باقی مانده که باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

وی از فرماندار قزوین خواست که شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستانی برگزار شود تا مسئولان شهرستان تصمیم‌های مربوطه در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را اتخاذ کنند.

این مسئول به طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: این طرح با اجرای رزمایشی به منظور تجلیل مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی از مقام والای این عزیزان طی چند روز در ماه جاری اجرا خواهد شد.

در ادامه این دیدار، فرماندار شهرستان قزوین گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند زیرا امنیت و آرامش کشور مدیون جانفشانی‌های آنها است.

این مسئول در اجرای ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای شهر قزوین و طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران قول مساعدت داد و افزود: اجرای این برنامه‌ها در اولویت کاری فرمانداری قزوین است.

وی همچنین از زحمات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران قدردانی کرد.

گفتنی است طی این دیدار، مسئولان یاد شده در راستای اجرای برنامه‌های خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگران و برنامه‌های ترویجی با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها